Ne ateistų darbas įtikinėti, kad kažko nėra. Kažko neegzistavimo įrodyti neįmanoma, todėl taip niekas ir nedaro, tai prieštarautų logikai. Įrodyti, kad dievybės egzistuoja yra tikinčiųjų darbas, todėl jiems derėtų suformuluoti aiškų dievybės apibrėžimą, aiškias patikrinamas hipotezes ir jas patikrinti. Tada šis ginčas pasibaigtų.
Mokslo tikslas yra rasti atsakymus į klausimus apie tikrovę ir kaip ji veikia. Taip, dar daug ko nežinome, todėl ir tyrinėjame toliau, nuolat judame į priekį ir nuolat atrandame kažką naujo. Kasdien sužinome ką nors, ko vakar nežinojome.
Mokslui visiškai vis vien, ar Visarą sukūrė dievybės, ar ji visada egzistavo, ar yra dar kitaip. Kad ir koks būtų atsakymas į šį klausimą - mokslas jo ieško nešališkai. Jei būtų įtikinamų duomenų manyti, kad Visata atsirado dėl dieviškos intervencijos - priimčiau tai kaip faktą ir tiek. Visgi, visi įtikinamiausi įrodymai rodo į tai, jog kad ir kokia yra Visatos kilmė, ji tikrai nėra dieviška. Kelti prielaidai, jog egzistuoja dievybės tiesiog nėra pagrindo. Taip, yra reiškinių, kurių nesuprantame, tačiau pasakyti, jog šie reiškiniai yra dievybės apraiškos - nieko nepaaiškina, nesuteikia daugiau informacijos. Tai tik iškelia papildomų klausimų apie menamos dievybės kilmę ir veikimo ribas.
Paprasčiau tariant, mokslas nėra iš esmės neigiantis dievybių egzistavimą. Jei dievybės egzistuotų - jos būtų mokslinis faktas. Šiuo metu, su tais duomenimis, kuriuos turime šią dieną, nėra visiškai jokio pagrindo kelti prielaidą, jog egzistuoja kokia nors dievybė. Jei įrodymų atsirastų - mokslo pozicija pasikeistų.
Mano ateizmas nėra nulemtas filosofinių ar socialinių priežasčių. Aš esu ateistas todėl, kad praktikuoju įrodymais grįstą pasaulėžiūrą ir savo nuomonę grindžiu mokslo faktais.